Stone Group International, grupul de companii grecesti in care Algabeth este membru, a inregistrat la finele lui 2014 una dintre cele mai inalte distinctii care poate fi acordata in domeniul industriei de piatra naturala la nivel mondial. SGI a luat marele premiu Best Communicator in cadrul Marmomacc, la categoria in „In the World”, pentru standul cu totul special cu care s-a prezentat la eveniment.
Stone Group International (SGI) a participat la finele anului 2014 la Marmomacc, targul international de piatra, design si tehnologie care se tine la Verona, Italia – cel mai cunoscut si apreciat eveniment in industria pietrei catre constructorii interesati de domeniu, la nivel global. Datorita originii grecesti a companiei SGI, anul acesta standul nostru a fost gandit astfel incat sa facem legatura intre piatra naturala si mitologia greaca veche: un stand diferit de al celorlalti expozanti, cu un design aparte si care a dovedit nu doar calitatea pietrelor si surselor de extractie pe care se bazeaza Stone Group International, ci si legatura puternica a companiei noastre cu designul si standardele ridicate de maiestrie – sprijinita de tehnologie – la care se poate lucra piatra naturala.
Proiectul “Breathing Life into 12 Mythic Marbles” semnat de arhitectul Michalis Theofilou a atras aprecierea organizatorilor italieni si juriului de prestigiu numit pentru a acorda premiul Best Communicator unuia dintre expozanti, acest premiu reprezentand aprecierea pentru cei care au stiut sa transforme spatiul expozitional detinut in cadrul targului in cel mai bun mijloc de comunicare al valorilor companiei, dar si al produselor oferite. Juriul a premiat Stone Group International pentru ca, asa cum s-a mentionat in cadrul galei de premiere, compania „a creat cel mai evocator decor, capabil sa combine miturile Greciei antice cu prelucrarea contemporana a pietrei”.
Pentru a crea „12 Mythic Marbles”, standul nostru expozitional, departametul de marketing al companiei impreuna cu arhitectii asociati ARCHKT Ltd and dolphins // Communication design, sub realizarea artistica a lui Iosif Isifidis au decis sa utilizeze tehnica Moire si principiile gestaltice (in arta a existat un precursor conceptual al terapiei gestaltice din psihologie), pentru prima data utilizate la dimensiuni atat de mari in marmura.
Echipa noastra a transformat standul companiei intr-o scena de teatru tridimensionala, de 144 mp, in care artistii nostru pietrari au pus in valoare „actorii” principali – sculpturile in piatra care au reprezentat expozitia „12 Mythic Marbles”. Standul a fost dinamic gandit, s-a bazat pe miscare, activata de fiecare data cand un vizitator pasea in zona dedicata. In spatele sculpturilor avea loc o fluenta de proiectii, generand miscare, care a pus si mai interesat in valoare sculpturile. Mesajul a fost gandit astfel pentru a face sa se remarce nu doar resursele geologice de care dispune compania, ci si valorile ei, evolutia tehnica si vizuala – marmura nu mai este ceva static si dur, un simplu material de constructii, ci o adevarata resursa de energie interioara si exterioara, creand un adevarat „univers de valoare” in orice interior.
Cele doisprezece personaje mitice recreate artistic din marmura din diferite cariere au fost reprezentate atat in forma de sculpturi de mari dimensiuni, cat si ca piese mai mici ce puteau fi vizionate ca exponate. In spatele lor, pe verticala, se activau imaginile celor doisprezece foguri legendare, printre care Draco (dragonul dupa care au fost botezati muntii Pindus), Tannoti (cuvant fenician insemnand sarpe; conform mitologiei grecesti acesta a dat numele insulei Tinos, insula in care Poseidon, zeul marii, a alungat serpii, fiind astfel venerat), Titanium, Nessus etc.
Dar pentru ca un film face mai mult decat o mie de cuvinte, puteti vedea in miscare standul expozitional al Stone Group International la Marmomacc, in video-urile de mai jos: